Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

Αρμοδιότητες

  • Παρέχει διοικητικές πληροφορίες και διεκπεραιώνει τις υποθέσεις των πολιτών από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης σε συνεργασία με τις καθ’ ύλη αρμόδιες υπηρεσίες.
  • Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέρ− γειες που απαιτούνται για την διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων.
  • Ελέγχει τις αιτήσεις των πολιτών και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, προβαίνει στην αναζήτηση και παραλαβή τους με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.
  • Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών, στην αρμόδια για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσία, με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο. Το τελικό έγγραφο αποστέλλεται από την αρμόδια υπηρεσία και πάλι στο Κ.Ε.Π. υποβολής της αρχικής αίτησης, από το οποίο το παραλαμβάνει ο πολίτης ή του αποστέλλεται από το Κ.Ε.Π. στην διεύθυνση που δηλώνει με συστημένη επιστολή και με αντικαταβολή.
  • Επικυρώνει διοικητικά έγγραφα.
  • Θεωρεί το γνήσιο της υπογραφής.
  • Χορηγεί παράβολα, κινητά ένσημα και υπεύθυνες δηλώσεις.
  • Χορηγεί αποδεικτικά φορολογικής ενημερότητας μέσω ηλεκτρονικής διασύνδεσης με το σύστημα TAXIS.
  • Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από την δράση των ΚΕΠ του Δήμου.
Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης
Αρμοδιότητες
  • Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών, για τη διεκπεραίωση υποθέσεων τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, τα στοιχεία των οποίων καταχωρεί σε ειδικό πρωτόκολλο. Διαθέτει για διευκόλυνσή τους έντυπα αιτήσεων σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690/1999).
  • Ταξινομεί στο Αρχείο των εγγράφων, έγγραφα για τα οποία έληξε κάθε ενέργεια.
  • Τηρεί αρχείο ταχυδρομικών διευθύνσεων Υπηρεσιών, Φορέων και Αρχών για την διεξαγωγή της αλληλογραφίας του Κ.Ε.Π.
  • Αποστέλλει τις αιτήσεις των πολιτών, η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου.
  • Προωθεί τις αιτήσεις των πολιτών στις αρμόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες, παρακολουθεί την διαδικασία διεκπεραίωσης και την τήρηση των νομίμων χρονικών προθεσμιών.
  • Τηρεί στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διακίνηση των προαναφερομένων αιτήσεων των πολιτών.
  • Συγκεντρώνει και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.